Madonna’s (62) sexy genen zijn zeker niet verloren gegaan. Lourdes Leon, de 24-jarige dochter van de popicoon, laat zich op de gevoelige plaat vastleggen voor de nieuwe modecampagne van Marc Jacobs (57).
Lourdes heeft de trukendoos van haar moeder opengetrokken en eens goed gekeken hoe Madonna de wereld in vuur en vlam zette met haar pikante uitlatingen. De zangeres maakte vroeger furore toen ze begon met ‘Like a Virgin’ en volgde dat al snel op met het plaatjesboek Sex, het album Erotica en de documentaire In bed with Madonna. Uit de nieuwe Marc Jacobs-campagne blijkt dat Lourdes net zo’n vrije vogel is als haar moeder.
Het is niet de eerste keer dat Lourdes voor een modecampagne gevraagd is. Zo schitterde ze al in Material Girl, het kledingmerk dat ze in 2010 samen met haar moeder oprichtte. Daarnaast is ze het gezicht van Juicy Couture, het merk dat de velours-joggingpakken van de 00’s onwaarschijnlijk hip wist te maken. Ook hiervan liet Lourdes zich van haar meest pikante kant zien.
Bron: RTL Nieuws